Eerste werkdag
Adriaan van Erk

Welkom! Jouw avontuur bij Adriaan van Erk gaat bijna van start. Ondanks dat dit vast spannend is, moet het vooral leuk zijn. Daarom op deze pagina nog wat extra informatie en tips zodat jij jouw eerste dag meteen goed en fijn van start kan.

Luchtfoto bbq 2023
Adriaan van Erk

Kantoor
Adriaan van Erk

Ons kantoor is te vinden op de Kadijk 4-A, Bergambacht. Er is voldoende parkeergelegenheid en mogelijkheid om je auto op te laden. Kom je met het OV? Vanaf de bushalte is het ongeveer 15 minuten lopen.

Op je eerste dag word je hier om 8:30 uur verwacht (of dit is anders indien afgesproken). Je kan je dan melden bij de receptioniste die vervolgens zorgt dat jouw leidinggevende jou beneden bij de receptie komt ophalen.

Vervolgens ontvang je op de eerste dag alle benodigde spullen, zoals laptop, werktelefoon & auto (indien nodig), en alle informatie.

Rondleiding timmerfabriek nieuwe medewerkers

Werkplek & Werkomgeving

We starten tussen 7:30 tot 8:30 uur. Iets later mag natuurlijk ook als je maar een dag van 8 uur maakt. Voor collega's uit de timmerfabriek is een werkdag 7,5 uur.

We werken met vaste werkplekken binnen Adriaan van Erk.

Ten slotte bieden we de mogelijkheid om soms thuis te werken, waardoor medewerkers flexibeler kunnen zijn in hun werklocatie. Dit stelt medewerkers in staat om een balans te vinden tussen werk en privé en hun taken effectief uit te voeren, ongeacht waar ze zich bevinden.

Broodtrommel van Tijs Ahout

Lunchpauze
bij Adriaan van Erk

We hebben binnen Adriaan van Erk geen bedrijfskantine, dus je dient zelf lunch mee te nemen. Tijdens de lunch vinden veel lunchwandelingen plaats o.a. naar de supermarkt waar ze verse belegde broodjes verkopen. Wil je een lunchwandeling maken? Vraag het aan een collega of wacht beneden bij de receptie om aan te sluiten.

Bouwen

OR
Adriaan van Erk

Vanwege onze bedrijfsstructuur is het wenselijk om een ondernemingsraad te vormen die alle divisies binnen de holding vertegenwoordigen.

De OR-club bestaat uit: John Hoogendoorn, Remco Reitsma, Tjerk Voorwinden, Gert Bos, Kirstin van der Aar, Cornel Erkelens, Marco Westerhoven, Gerard Both.

De OR is er om aanspreekbaar te zijn voor de mensen werkzaam in de betreffende divisies en om goed met de verschillende collega’s mee te kunnen denken en waar mogelijk verbetervoorstellen aan te pakken, voorstellen te doen en indien mogelijk af te handelen. De OR-leden zijn per email makkelijk bereikbaar. Daarnaast vind je informatie op KlokNet.

Kun je écht niet wachten?

Dan zijn er alvast een aantal dingen die je kunt doen om een nóg snellere start te maken:

  • Kom alvast langs voor een bak koffie! Vinden we gezellig. Stuur wel even een mail of bel even naar je leidinggevende zodat je zeker weet dat hij of zij op kantoor aanwezig is;
  • Volg ons op onze LinkedIn pagina;
  • Misschien nog wel de belangrijkste taak: neem lekker je rust, de inwerkperiode is altijd een intensieve periode met veel indrukken.