KlokGroep bouwt en onderhoudt woningen en werkomgevingen. Zodra een project opgeleverd is, kunnen de kopers, bewoners en beheerders van die gebouwen, service- en herstelverzoeken indienen. Als servicedeskmedewerker bij KlokGroep ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten. Jij bent degene die serviceaanvragen en herstelverzoeken aanneemt en ervoor zorgt dat ze op de juiste manier verwerkt, beheerd en afgehandeld worden. Als iemand veel met klanten te maken heeft, ben jij het wel!

Zo ziet jouw agenda eruit

Je zorgt voor een goede opname, nazorg en serviceafhandeling van herstelverzoeken van klanten voor alle divisies van KlokGroep. Een greep uit jouw werkzaamheden: 

  • je neemt uiteenlopende serviceaanvragen zowel digitaal als telefonisch aan en legt deze op de juiste manier vast;
  • je zet service orders uit en houdt de regie totdat de verzoeken opgelost zijn;
  • je zorgt voor de juiste facturatie van verrichte werkzaamheden die niet tot de garantiewerkzaamheden behoren;
  • je controleert de tevredenheid van de klant en legt deze vast.

Jij denkt verder en doet meer

Als servicedesk medewerker heb je van nature een proactieve en flexibele instelling. Je bent relatiegericht en communicatief vaardig, je kunt je inleven in de wensen van de klant en door je verantwoordelijkheidsgevoel kom je je afspraken na. Je weet op de juiste manier de planning en voortgang van serviceaanvragen te bepalen en af te stemmen. Omdat je vaker met dit bijltje gehakt hebt, weet je problemen in een groter geheel te plaatsen en leg je verbanden.

Verder beschik je over:

  • MBO werk- en denkniveau;
  • affiniteit met de bouw;
  • ervaring in een soortgelijke functie;
  • vaardigheid met software zoals MS Office en 4PS.

Goed werken en leven

Van ons krijg je:

  • een marktconform salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een goede pensioenregeling, 30 vakantiedagen en een winstdelingsregeling.
  • ruimte om je kwaliteiten volledig te benutten en jezelf verder te ontwikkelen.
  • deelname aan ons programma ”Fit de Klok rond”. Blijf in beweging met een deskbike, werk aan een sta-bureau en geniet elke dag van vers fruit!
  • een open en informeel kantoor, van alle gemakken voorzien en waar flexibel afgewisseld kan worden met werken vanuit huis.

Een familiebedrijf met lef

Het is onze missie om als familiebedrijf met lef, toekomstbestendige leefomgevingen te creëren. Dat begint al met ons kantoor, dat BREEAM-excellent gecertificeerd is en dus zeer energiezuinig. Zo winnen we een groot deel van onze energie terug, ligt het dak vol zonnepanelen en vangen we het regenwater op om de toiletten door te spoelen.

We denken verder en doen meer. Dat is de basis van onze brede dienstverlening. Daarbij zijn we gespecialiseerd in het volledige traject bij de ontwikkeling en realisatie van vastgoed. We beginnen dus graag bij het begin, maar laten daarna niet meer los. Die gedrevenheid en betrokkenheid kenmerken ook jouw toekomstige collega’s met wie je samenwerkt aan toonaangevende projecten in de regio. Met lef en creativiteit. En heel veel gezelligheid. Ook buiten werktijd, bijvoorbeeld tijdens de jaarlijkse barbecue of bij een sportief potje beachvolleybal.

Ben jij onze nieuwe collega?
Solliciteer direct

Sollicitatieformulier

Door het sollicitatieformulier in te vullen gaat jouw sollicitatie naar de contactpersoon van deze vacature.

privacy beleid

Heb je vragen over deze functie?

Stuur mij een e-mail of bel me. Ik sta u graag te woord om meer te vertellen over onze diensten.

Mark Thijsen contractmanager

Neem contact op met mij

Vul het formulier in en ik zal zo spoedig mogelijk contact opnemen.

privacy beleid