KlokHolding is de moederorganisatie van KlokGroep, Novaform en Heilijgers. Ontwikkeling is wel de term die ons allen raakt. De ontwikkelingen bij KlokHolding raken cultuur, mens en organisatie. In het traject ‘Klokken Gelijk’ maken we een transitie door waarbij we bewegen van ‘loyale doeners’, naar ‘samenwerkers met lef’. Natuurlijk horen daar nog steeds termen bij als trots, aanpakken en resultaten boeken, passend bij het familiebedrijf dat we al 100 jaar zijn. Fouten zien we als leerpunten en we streven continu verbeteringen na. In de ontwikkeling die we doormaken, verrijken we onze waarden graag met kwaliteiten als verantwoordelijkheid, slagvaardigheid en zeggen wat je denkt en voelt.

Als familiebedrijf zorgen we goed voor onze medewerkers. Dat begint allereerst met een correcte en tijdige salarisverwerking. Jouw rol als salarisadministrateur, is dus een super belangrijke voor al jouw collega’s!

Zo ziet jouw agenda eruit

Een van jouw belangrijkste verantwoordelijkheden is het verwerken van de vierwekelijkse salarisadministratie en personeelsverzekeringen, van de 360 medewerkers die bij onze bedrijven werkzaam zijn. Dit doe je samen met je directe collega salarisadministrateur.

Daarnaast draag je zorg voor loonafgifte en premieafdrachten, controleer je de salarisaansluitingen met de financiële administratie, anticipeer je op wijzigingen in wettelijke regels en de CAO en ondersteun je het HR-team met administratieve werkzaamheden. We werken met AFAS, wat jij up-to-date houdt met nieuwe versies en waarmee jij o.a. ziekteverzuimrapportages opstelt.

Jij denkt verder en doet meer

Flexibel, integer en kwaliteitsgericht zijn de eigenschappen die jou het beste omschrijven. Je past je eenvoudig aan nieuwe situaties aan, voert je werkzaamheden nauwkeurig uit en streeft altijd verbeteringen na om het salarisproces te optimaliseren. Je bent enthousiast om voortdurend te blijven leren.

Voor deze functie zijn wij op naar iemand met een mbo werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding in de richting van bedrijfseconomie of bedrijfsadministratie, die al enige jaren ervaring heeft in een gelijksoortige functie. Daarnaast heb je aanvullende opleidingen gehad op het gebied van salarisadministratie, beschik je over uitstekende vaardigheden wat betreft MS Office en heb je ervaring met AFAS en bij voorkeur met Business Central.

Dit bieden wij

  • Een salaris tussen € 2.500 en € 4.100 bruto per maand. Hangt natuurlijk af van de bagage die je meeneemt
  • Uitzicht op een vast contract
  • 30 vakantiedagen, een winstdelingsregeling en een goede pensioenregeling
  • Een laptop van de zaak
  • Ruimte om jouw kwaliteiten volledig te benutten en jezelf te ontwikkelen. Via ons eigen ‘KlokSchool’, door het volgen van externe opleidingen en individuele coaching
  • Een gezonde werkplek en deelname aan ons programma ‘Fit de Klok rond’. Blijf in beweging met een deskbike, werk aan een sta-bureau en geniet elke dag van vers fruit
  • Een open en informeel kantoor, van alle gemakken voorzien en waar flexibel afgewisseld kan worden met werken vanuit huis
  • Een toonaangevend familiebedrijf als werkgever: persoonlijk, betrokken en gezellige collega’s
  • Toegangskaarten voor een geweldig feest in september waar wij ons 100-jarige bestaan gaan vieren!

Kijk wat we nog meer te bieden hebben ›

Ben jij onze nieuwe collega?
Solliciteer direct!

Sollicitatieformulier

Door het sollicitatieformulier in te vullen gaat jouw sollicitatie naar de contactpersoon van deze vacature.

privacy beleid

Heb je vragen over deze vacature?

Neem contact met mij op. Ik vertel je er graag meer over.

Josta Kuijer HR-manager

Neem contact op met mij

Vul het formulier in en ik zal zo spoedig mogelijk contact opnemen.

privacy beleid