Als projectmanager Wonen ben jij de verbindende factor en heb je de touwtjes stevig in handen. Gelukkig ben jij net zo veelzijdig als je job. Niet alleen beschik je over sterke inhoudelijke technische kennis, ook kun je vertrouwen op je natuurlijke leiderschapskwaliteiten. Waardoor je keer op keer samen met je bouwteam tot de beste resultaten en oplossingen komt.


Zo ziet jouw agenda eruit

  • Met je team zorg je voor een optimale voorbereiding en de realisatie van nieuwe bouwprojecten.
  • Je zorgt ervoor dat alle betrokkenen over de juiste technische, financiële en organisatorische informatie beschikken om hun werk optimaal te kunnen doen. 
  • Je bewaakt en verstrekt de juiste managementinformatie.
  • Op een inspirerende en coachende manier stuur je interne en externe medewerkers aan.
  • Samen met je collega’s van het team Wonen optimaliseer je onze innovatieve bouwconcepten die gekenmerkt worden door maximale efficiency en grote flexibiliteit.

Jij denkt verder en doet meer

Jij gaat voor kwaliteit. Niets meer, niets minder. En je weet precies hoe je dat kunt bereiken. Door de juiste mensen op de juiste plek te zetten bijvoorbeeld. Ook heb je een goed ontwikkeld analytisch denkvermogen en beschik je over de nodige technische en financiële kennis. Hiermee kun je elk project of probleem doorgronden en ben je een gesprekspartner op niveau. Of je nu aan tafel zit met de timmerman, een adviseur of leverancier. Verder beschik je over:

  • HBO-werk- en -denkniveau. Bij voorkeur in de vorm van een diploma richting Bouwkunde.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in de woningbouw of utilitaire woningbouw als (senior) werkvoorbereider of projectleider.
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden. Je hebt een heldere en krachtige manier van communiceren en weet mensen makkelijk mee te krijgen.

Goed werken & leven

  • Een salaris perfect afgestemd op wie je bent en wat je kunt, waarbij je kunt rekenen op minimaal € 2.700 en maximaal € 5.500 bruto per maand.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling, 30 vakantiedagen en een winstdelingsregeling.
  • Ruimte om jouw kwaliteiten volledig te benutten en jezelf te ontwikkelen. Bijvoorbeeld via ons eigen kennisdelingsprogramma ‘KlokSchool’, door het volgen van externe opleidingen of via individuele coaching.
  • Deelname aan ons programma ‘Fit de Klok rond’. Blijf in beweging met een deskbike, werk aan een sta-bureau en geniet elke dag van vers fruit.
  • Een spiksplinternieuw kantoor, van alle gemakken voorzien.
  • Een auto, laptop en smartphone van de zaak.

Maak kennis met KlokGroep

Waar je ons aan herkent? Aan onze Hollandse nuchterheid en daadkracht. Als snelgroeiend familiebedrijf pakken wij namelijk graag het initiatief bij het bereikbaar maken van kwalitatief goed wonen, werken en leven.

We denken verder en doen meer. Dat is de basis van onze brede dienstverlening. Daarbij zijn we gespecialiseerd in het volledige traject bij de ontwikkeling en realisatie van vastgoed. We beginnen dus graag bij het begin, maar laten daarna niet meer los. Die gedrevenheid en betrokkenheid kenmerken ook jouw toekomstige collega’s met wie je samenwerkt aan toonaangevende projecten in de regio. Met lef en creativiteit. En heel veel gezelligheid. Ook buiten werktijd, bijvoorbeeld tijdens de jaarlijkse barbecue of bij een sportief potje beachvolleybal.

Interesse in deze functie?
Solliciteer direct.

Sollicitatieformulier

Door het formulier in te vullen gaat jouw sollicitatie naar de contactpersoon van deze vacature.

privacy beleid

Heb je vragen over deze functie?

Neem contact op met Rob Jans (Adjunct-directeur Wonen) en kom meer te weten over deze functie.

Rob Jans Adjunct-directeur Wonen

Neem contact op met mij

Vul het formulier in en ik zal zo spoedig mogelijk contact opnemen.

privacy beleid