Als projectadministrateur ben je onderdeel van het Finance-team. Je bent verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van de volledige administratie van één of meerdere projecten. Je stuurt de financiële voortgang van projecten aan en analyseert / signaleert op tijd afwijkingen rond de budgetbegrotingen. Proactief stel je informatie beschikbaar zodat je collega’s op tijd, volledig en correct geïnformeerd worden en de benodigde overzichten beschikbaar zijn voor het ondernemen van actie. Daarnaast ondersteun je bij periodieke rapportages en denk je mee over het verbeteren van de financieel administratieve organisatie. Je werkt nauw samen met de projectmanager en de realisatiemanager en bent het ‘financieel geweten’ van het projectteam.

Zo ziet jouw agenda eruit

  • Je zorgt voor de financiële bewaking van het project
  • Je bewaakt en controleert de prognoses van de werken, signaleert afwijkingen en bespreekt dit met de projectmanager
  • Aanleveren van de gegevens rond de financiële rapportage en werkenprognoses voor directie 
  • Op basis van de contracten controleer je de facturen, je signaleert verschillen en bespreekt dit met de projectmanager
  • Het voorbereiden van de facturering van (termijn)bedragen aan opdrachtgevers behoort tevens tot jouw taak

Jij denkt verder en doet meer

Ben jij nauwkeurig, werk je graag met cijfers, werk je graag samen in een team én heb je ervaring in een gelijksoortige functie? Dan zijn we op zoek naar jou! Daarnaast heb je een: 

  • Financiële opleiding afgerond en je kent de klappen van de zweep binnen de financiële wereld. Hiernaast ben je bekend met de bouwwereld en heb je ervaring met Navision.
  • Je communiceert makkelijk, stelt je flexibel op en werkt graag samen met je collega’s aan een goed resultaat. Hierbij is voor jou 'afspraak is afspraak' leidend.
  • Je bent woonachtig in de buurt van Nijmegen en voor minimaal 32 uur beschikbaar om bij ons jouw financiële kennis in te zetten.

Goed werken & leven

  • Een salaris perfect afgestemd op wie je bent en wat je kunt, waarbij je kunt rekenen op minimaal € 2.500 en maximaal € 3.800 bruto per maand
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling, 30 vakantiedagen en een winstdelingsregeling
  • Ruimte om jouw kwaliteiten volledig te benutten en jezelf te ontwikkelen. Bijvoorbeeld via ons eigen kennisdelingsprogramma ‘KlokSchool’, door het volgen van externe opleidingen of via individuele coaching
  • Deelname aan ons programma ‘Fit de Klok rond’. Blijf in beweging met een deskbike, werk aan een sta-bureau en geniet elke dag van vers fruit
  • Een spiksplinternieuw kantoor, van alle gemakken voorzien
  • Een laptop en smartphone van de zaak


Heb jij interesse in deze leuke functie? Kijk dan eens naar de werkdag van Jochem

Maak kennis met KlokGroep

Waar je ons aan herkent? Aan onze Hollandse nuchterheid en daadkracht. Als snelgroeiend familiebedrijf pakken wij namelijk graag het initiatief bij het bereikbaar maken van kwalitatief goed wonen, werken en leven.

We denken verder en doen meer. Dat is de basis van onze brede dienstverlening. Daarbij zijn we gespecialiseerd in het volledige traject bij de ontwikkeling en realisatie van vastgoed. We beginnen dus graag bij het begin, maar laten daarna niet meer los. Die gedrevenheid en betrokkenheid kenmerken ook jouw toekomstige collega’s met wie je samenwerkt aan toonaangevende projecten in de regio. 

Ben jij onze nieuwe collega?
Direct solliciteren

Sollicitatieformulier

Door het sollicitatieformulier in te vullen gaat jouw sollicitatie naar Jochem Hendriks, de contactpersoon van deze functie.

privacy beleid

Heb je vragen over deze functie?

Stuur mij een e-mail of bel me. Ik sta je graag te woord om meer te vertellen over deze leuke functie.

Jochem Hendriks Groepscontroller

Neem contact op met mij

Vul het formulier in en ik zal zo spoedig mogelijk contact opnemen.

privacy beleid