Wat ga je doen?

Als projectadministrateur ben je onderdeel van de finance afdeling en werk je samen met het projectteam. Je bent verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van de volledige en correcte administratie van één of meerdere grote projecten. Je stuurt de financiële voortgang en analyseert en signaleert op tijd afwijkingen ten opzichte van de begrotingen en maakt samen met het projectteam periodiek prognoses einde werk. Proactief stel je informatie beschikbaar, zodat je collega’s op tijd, volledig en correct geïnformeerd worden. Ook ondersteun je bij periodieke rapportages en denk je mee bij het verbeteren van de financieel administratieve processen. Als het ‘financiële geweten’ van het projectteam ben je de sparringpartner voor de afdeling finance.

  • Controleren van de inkoopfacturen op basis van de contracten, signaleren van verschillen en deze bespreken met de projectmanager
  • Voorbereiden van de facturering van (termijn)bedragen aan opdrachtgevers
  • Bewaken verplichtingen in verband met de WKA registratie
  • Bewaken van inkoopopdrachten
  • Administratieve afhandeling van goederenontvangsten
  • Ondersteunen van de financiële en administratieve bewaking van het project
  • Bewaken en controleren van de prognoses van de werken, signaleren van afwijkingen en deze bespreken met de projectmanager of eindverantwoordelijke van het project
  • Aanleveren van de gegevens voor de financiële rapportage en werkenprognoses voor onze directie

Wie ben jij?

Je hebt een financiële opleiding afgerond en ervaring opgedaan in een financiële job. Door jouw kennis, ervaring en nauwkeurigheid is de financiële administratie altijd op orde.
Je werkt graag samen in een team, je communiceert makkelijk, stelt je flexibel op en werkt graag samen naar een goed resultaat.
Daarnaast ben je woonachtig in de omgeving van Nijmegen en voor minimaal 24 uur per week beschikbaar.

Wat krijg je?

  • Vrijheid om je werk zo in te richten dat het past bij jou
  • Eigen verantwoordelijkheid om met de gegeven vrijheid om te gaan
  • De kans om vernieuwend en innovatief bezig te zijn met je vakgebied
  • Een hecht team waarmee je samenwerkt
  • Ruimte om je capaciteiten volledig te benutten en jezelf te ontwikkelen. Binnen onze eigen 'Klokschool' (ons interne opleidingsinstituut), maar ook door externe opleidingen of individuele coaching
  • De mogelijkheid om 'Fit de klok rond' te gaan en samen vitaal de 67 jaar te halen. Hiervoor hebben we een programma ontwikkeld met daarin volop aandacht voor de gezondheid van onze medewerkers
  • Een informele werksfeer die zich bijvoorbeeld ook doorzet tijdens de jaarlijkse BBQ bij de familie Van de Klok thuis
  • En natuurlijk goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden


Wie zijn wij?

De cultuur bij KlokGroep laat zich het beste omschrijven als informeel en dynamisch. Dit zie je terug in ons nieuwe kantoorpand in Nijmegen, waar we flexwerken, (video)bellen met Skype en met informele overlegtafels de teamgedachte stimuleren. Daarbij maken we gebruik van het aan ons gelieerde LIV woonbelevingscentrum. Een showroom waar we de beschikking hebben over een 4 model woningen (op ware grootte) en alles wat bij een woning komt kijken; tot en met de tuininrichting en de gordijnen aan toe!

Om het beste uit jou naar boven te halen, krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Neem je die verantwoordelijkheid? Dan ligt er een mooie toekomst voor je in het verschiet.

Groepsfoto.PNG
Ben jij onze nieuwe collega?
Solliciteer direct

Sollicitatieformulier

Door het sollicitatieformulier in te vullen gaat jouw sollicitatie naar Jochem Hendriks, de contactpersoon van deze vacature. Heb je vragen over de procedure? Informeer dan bij onze HR-manager Josta Kuijer (06-38936116)

privacy beleid

Heb je vragen over deze functie?

Stuur mij een e-mail of bel me. Ik sta je graag te woord om meer te vertellen over deze leuke functie.

Jochem Hendriks Controller

Neem contact op met mij

Vul het formulier in en ik zal zo spoedig mogelijk contact opnemen.

privacy beleid