Voor onze Materieeldienst in Cuijk zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die zich de komende jaren gaat ontwikkelen met als doel om de taken van ons huidige Hoofd Materieelservice over te nemen. Tijdens een ontwikkelprogramma dat bestaat uit meewerken, praktijkervaring opdoen, opleiding, meewerken op de bouw en coaching word je hiervoor klaargestoomd. Tijdens jouw opleidingsprogramma kun je jouw ideeën en mogelijke innovaties voorleggen en deze eventueel implementeren!

Wat ga je doen?

Je richt je volledig op een efficiënte werkwijze van het beheer, uitgifte, teruggave en aanschaf van materieel. Dit doe je samen met de collega’s op de materieeldienst en met je collega’s op de bouwplaatsen en kantoor. Hiernaast heb je een adviserende rol in het organiseren van materieelinzet op de bouwplaats.

Jouw opleidingsprogramma wordt samen met jou ingevuld en wij zorgen, naast jouw inzet voor goede coaching, om het tot een succes te maken. Je verzamelt samen met drie collega's materieel en levert dit uit en ontvangt het materieel retour aan de hand van bestellingen van je collega's op de bouwplaatsen. Je ontvangt en controleert de retourgoederen en bepaalt of er reparatie of onderhoud moet worden ingepland. Je bergt de goederen weer op een efficiënte manier op, binnen het beleid van de materieeldienst. Zodra je jezelf alle taken eigen hebt gemaakt, vullen we langzaam het takenpakket aan met administratieve- en managementtaken.

Een greep uit jouw werkzaamheden op termijn: 

  • Je stuurt de collega’s van de materieeldienst aan
  • Je beheert het materieelhandboek
  • Je beheert alle materieel en de mutaties hiervan
  • Je zorgt dat het materieel wordt gekeurd volgens de eisen en organiseert een adequaat materieelkeuringssysteem
  • Je koopt materieel en diensten in en blijft je verdiepen in innovaties en komt met voorstellen voor innovaties
  • Je organiseert het transport en logistiek van het materieel
  • Je stemt af met co-makers over de efficiënte gezamenlijke inzet van materieel op de bouwplaatsen

Wie ben jij?

Je bent kwaliteit- en resultaatgericht en bekijkt uitdagingen op een praktische wijze. Je bent relatiegericht en signaleert businessmogelijkheden. Je durft verantwoorde risico’s te nemen en kan je inleven in de wens van de klant. Hiernaast ben je goed in staat om collega’s te wijzen op hun communicatie en planning, en schroomt niet om hen aan te spreken om verbeteringen te realiseren.

Ben jij ondernemend en heb je een mbo-niveau bouwkunde of logistiek en ervaring of affiniteit in een gelijksoortige functie; dan zijn we op zoek naar jou!

Wat krijg je?

  • Vrijheid om je werk in te richten zodat het bij jou past
  • Veel verantwoordelijkheid om met de gegeven vrijheid om te gaan
  • Veel ruimte om je potentie volledig te benutten en jezelf te ontwikkelen. Binnen onze eigen “KlokSchool” (ons interne opleidingsinstituut), maar ook door externe opleidingen of individuele coaching
  • Ondersteuning en coaching bij jouw opleidingsprogramma
  • Deelname aan ons programma ”Fit de Klok rond” om samen vitaal de 67 jaar te halen. Dat vinden wij belangrijk. Bijvoorbeeld op een desk-bike werken aan een sta-bureau, fietsen met ons vaste wielerteam, lekker bootcampen of beachvolleyballen in de oude Honigfabriek
  • Vriendschappen. Die ontstaan vanzelf tijdens de jaarlijkse BBQ bij de familie Van de Klok thuis of op de wekelijkse vrijdagmiddagborrel in Nijmegen
  • En natuurlijk goede primaire - en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Ben jij onze nieuwe collega?
Direct solliciteren

Sollicitatieformulier

Door het sollicitatieformulier in te vullen gaat jouw sollicitatie naar de contactpersoon van deze vacature.

privacy beleid

Heb je vragen over deze functie?

Stuur mij een e-mail of bel me. Ik vertel je graag meer over deze interessante functie.

Han Troost Directeur Bouw

Neem contact op met mij

Vul het formulier in en ik zal zo spoedig mogelijk contact opnemen.

privacy beleid