Bij KlokHolding zitten we volop in de ontwikkelingen. En dan hebben we het niet eens over de innovaties en technische ontwikkelingen waar onze collega’s van de verschillende divisies mee bezig zijn. De ontwikkelingen bij KlokHolding raken cultuur, mens en organisatie. Loyaal als we zijn, staken we voorheen vooral de handen uit de mouwen om er met z’n allen voor te gaan; in het traject ‘Klokken Gelijk’ zijn we hierin een stap aan het zetten en tonen we in onze communicatie en samenwerking meer lef. Natuurlijk horen daar nog steeds termen bij als trots, aanpakken en resultaten boeken, passend bij het familiebedrijf dat we al 100 jaar zijn. Fouten zien we als leerpunten en we streven continu verbeteringen na. In de ontwikkeling die we doormaken, verrijken we onze waarden graag met kwaliteiten als verantwoordelijkheid, slagvaardigheid en zeggen wat je denkt en voelt.

Als financieel administratief medewerker draag jij jouw steentje bij aan de dagelijkse administratieve gang van zaken binnen Heilijgers. Heilijgers is een dochteronderneming van Klok. Je maakt in deze functie deel uit van een groot team Finance & Control binnen Klok en werkt voornamelijk vanuit een kleiner team bij Heilijgers in Amersfoort. Zo krijg je er heel veel leuke collega’s bij!

Zo ziet jouw agenda eruit

Tijdens jouw werkzaamheden, ben je met name bezig met de dagelijkse administratieve afhandeling van in- en verkoopfacturen. Verder horen onderstaande werkzaamheden ook bij jouw takenpakket:

  • Je verwerkt inkoopfacturen
  • Je bewaakt betalingskortingen en voert prijscontroles uit aan de hand van de jaarcontracten
  • Je bereidt wekelijks betaaladvieslijsten voor
  • Je wikkelt inkooporders, pakbonnen en ontvangsten af
  • Je voert periodieke controles uit van de grootboekadministratie
  • Je zorgt voor de facturatie richting opdrachtgevers en brengt wekelijks verslag van de openstaande debiteuren
  • In samenspraak met de externe projectnotaris, bereid je nota’s van afrekening voor en stel je rentenota’s op
  • Namens de afdeling neem je deel aan werkgroepen
  • Je neemt actief deel aan het periodieke administratieoverleg
  • Je boekt bankmutaties

Jij denkt verder en doet meer

Jij bent een prettige gespreks- en sparringpartner voor je collega’s en werkt graag samen aan het gemeenschappelijke doel. Jouw communicatie is doelgericht en eenvoudig; jouw feedback eerlijk en opbouwend. Je voelt je verantwoordelijk voor jouw werk en gaat hierover gerust het gesprek aan. Je vindt het leuk om continu bezig te zijn met het verbeteren van het in- en verkoopproces en doet hier voorstellen toe. Zo draag jij jouw steentje bij aan de ontwikkelingen van jezelf, de afdeling en van de organisatie.

Daarnaast herken jij jezelf in onderstaande eigenschappen:

  • Je hebt enkele jaren ervaring in een gelijksoortige functie en beschikt over een mbo werk- en denkniveau
  • Je hebt een afgeronde opleiding in administratieve richting
  • Als je kennis hebt van administratiepakketten (ERP) als Microsoft Dynamics of Business Central, is dat een pré

Dit krijg je van ons

  • Een goed salaris afgestemd op wie je bent en wat je kunt
  • Uitzicht op een vast contract
  • 30 vakantiedagen, een winstdelingsregeling en een goede pensioenregeling
  • Een laptop van de zaak
  • Waardering voor wat je doet en doorgroeimogelijkheden in een brede organisatie
  • Ruimte om jouw kwaliteiten volledig te benutten en jezelf te ontwikkelen. Via ons eigen ‘KlokSchool’, door het volgen van externe opleidingen en individuele coaching
  • Een gezonde werkplek en deelname aan ons programma ‘Fit de Klok rond’. Blijf in beweging met een deskbike, werk aan een sta-bureau en geniet elke dag van vers fruit
  • Een open en informeel kantoor, van alle gemakken voorzien en waar flexibel afgewisseld kan worden met werken vanuit huis
  • Een toonaangevend familiebedrijf als werkgever: persoonlijk, betrokken en gezellige collega’s

Kijk wat we nog meer te bieden hebben ›

Ben jij onze nieuwe collega?
Solliciteer direct!

Sollicitatieformulier

Door het sollicitatieformulier in te vullen gaat jouw sollicitatie naar de contactpersoon van deze vacature.

privacy beleid

Heb je vragen over deze vacature?

Neem contact met mij op. Ik vertel je er graag meer over.

Josta Kuijer HR-manager

Neem contact op met mij

Vul het formulier in en ik zal zo spoedig mogelijk contact opnemen.

privacy beleid