De software van onze collega’s up-and-running houden, en zorgen dat we voortdurend blijven vernieuwen en met de juiste applicaties blijven werken. Dat is de kern van jouw rol als applicatiebeheerder. Daarvoor ben jij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en denk je in oplossingen.

Je wordt aangestuurd door de informatiemanager en werkt nauw samen met de rest van je collega’s uit het ICT-team.

Zo ziet jouw agenda eruit

Als applicatiebeheerder zorg jij ervoor dat onze software blijft aansluiten op de behoeftes van onze collega’s, op zowel functioneel als op technisch vlak. Jouw kennis draagt bij aan de verdere digitalisering van onze organisatie. Jij bent het eerste aanspreekpunt om collega’s te helpen met vraagstukken over onze applicaties.

Taken die zoal onder jouw verantwoordelijkheid vallen:

  • Je beantwoordt vragen en ondersteunt jouw collega’s bij het gebruik van software
  • Je registreert, analyseert en verhelpt (mogelijke) storingen in onze apps
  • Je verzorgt onderhoud, beheer, beveiliging en je voert kleine aanpassingen door
  • Is er een nieuwe functionaliteit beschikbaar, dan organiseer jij gebruikerstesten
  • Je neemt frequent deel aan projecten die bijdragen aan de digitalisering van de organisatie. Af en toe voer je ook zelfstandig projecten uit
  • Je onderhoudt contact met onze softwarepartners en stuurt hen aan waar nodig
  • Je bekijkt en volgt innovaties zodat onze applicaties zich blijven ontwikkelen
  • Je documenteert werkinstructies en houdt ze up-to-date
  • Je verzorgt workshops en onboarding programma’s via KlokSchool, ons eigen opleidingsinitiatief

Jij denkt verder en doet meer

In jouw functie is het belangrijk dat je zowel individueel als in teamverband kunt werken. Door jouw geduld en luisterend vermogen achterhaal je de vraag achter de vraag en bekijk je problemen op een praktische wijze. Je communiceert concreet en prettig met gebruikers en leveranciers. We verwachten van jou dat je proactief meedenkt over ICT-ontwikkelingen die onze organisatie verder brengen en processen aan elkaar verbinden.

  • Je hebt een afgeronde mbo+- of hbo-opleiding
  • Je hebt ervaring en affiniteit met applicatiebeheer en/of business consultancy
  • Je hebt veel kennis van DMS systemen (wij werken met DigiOffice) en ERP-systemen (wij werken met Business Central)
  • Je hebt een basiskennis van SQL-databases, API’s, Windows, BI en bouwspecifieke software
  • Je vindt het leuk op verschillende kantoren van KlokHolding werkzaam te zijn en vindt af en toe reizen prima

Dit bieden wij

  • Een salaris tussen € 2.350 en € 5.000 bruto per maand. Hangt natuurlijk af van de bagage die je meeneemt
  • Uitzicht op een vast contract
  • 30 vakantiedagen, een winstdelingsregeling en een goede pensioenregeling
  • Een laptop en smartphone van de zaak, en een auto of mobiliteitsbudget
  • Waardering voor wat je doet en doorgroeimogelijkheden in een brede organisatie
  • Ruimte om jouw kwaliteiten volledig te benutten en jezelf te ontwikkelen. Via ons eigen ‘KlokSchool’, door het volgen van externe opleidingen en individuele coaching
  • Een gezonde werkplek en deelname aan ons programma ‘Fit de Klok rond’. Blijf in beweging met een deskbike, werk aan een sta-bureau en geniet elke dag van vers fruit
  • Een open en informeel kantoor, van alle gemakken voorzien en waar flexibel afgewisseld kan worden met werken vanuit huis
  • Een toonaangevend familiebedrijf als werkgever: daadkrachtig, betrokken, samenwerkend en vernieuwend
  • Toegangskaarten voor een geweldig feest in september waar wij ons 100-jarige bestaan gaan vieren!

Kijk wat we nog meer te bieden hebben › 

Ben jij onze nieuwe collega?
Solliciteer nu!

Sollicitatieformulier

Door het sollicitatieformulier in te vullen gaat jouw sollicitatie naar de contactpersoon van deze vacature.

privacy beleid

Heb je vragen over deze vacature?

Neem contact met mij op. Ik vertel je er graag meer over.

Josta Kuijer HR-manager

Neem contact op met mij

Vul het formulier in en ik zal zo spoedig mogelijk contact opnemen.

privacy beleid