Meer weten over service?Neem contact op
Bas van Gompel
Daisy Janssen

Optimale service voor tevreden bewoners

We verzorgen een soepele serviceafhandeling voor zowel nieuwbouwwoningen als voor bestaande woningen van corporaties.

Service nieuwbouw

Soepele en snelle afhandeling bij garantieverzoeken

Reparatie- en garantieverzoeken bij nieuwbouw lossen we efficiënt op, zodat bewoners snel geholpen zijn. Als Van de Klok verzorgen we de planning en communicatie. Zo is er altijd één centraal aanspreekpunt, wat voor duidelijkheid en hogere klanttevredenheid zorgt.

Je kunt bij gebreken die betrekking hebben op garantie van de woning eenvoudig een ‘verzoek tot herstel’ indienen via het formulier op de contactpagina. We zetten het verzoek direct door naar de onderaannemer voor snelle afhandeling.

Nieuwbouwwoning

Professioneel servicecenter

Bij vragen, reparatieverzoeken of storingen kan ook rechtstreeks contact worden opgenomen met het professionele servicecenter (24 uur per dag en 365 dagen per jaar). Dit kan tussen 8.00 en 16.30 uur, en bij calamiteiten ook buiten kantoortijden. Bel naar +31 88 024 91 00 en het keuzemenu leidt je naar de juiste plek.

Service bestaande bouw

Service bestaande bouw

Van de Klok als strategische en innovatieve onderhoudspartner

De levensduur van bestaand vastgoed verlengen? Het wooncomfort verhogen en energieverbruik verlagen? Regulier onderhoud of bouwkundige aanpassingen uitvoeren? Bouw- en onderhoudsprojecten zitten in ons DNA. Of het nu gaat om woningen van corporaties, kantoren, zorginstellingen of banken; wij hebben de expertise om onderhoud succesvol uit te voeren.

Bouwkundige kennis en expertise

Met onze bouwkundige kennis en expertise vertalen we concepten naar onderhoud op maat voor volledige constructies. Zowel voor grootschalige projecten als kleinere opdrachten. Van de complete buitenschil tot het vernieuwen van installaties, badkamers, toiletten en keukens.

Voor de uitvoer beschikken we over een team van eigen vakmensen en daarnaast een netwerk van vaste co-makers. Bouwkundige kennis zit verweven door onze organisatie: van onze vaklieden tot onze mensen aan de servicetelefoon. Zo garanderen we klanten kwaliteit, van de intake tot en met de afhandeling. Door de beschikbaarheid van een eigen team garanderen we 24/7 inzetbaarheid bij spoedonderhoud.

2020 - Danny bezig in badkamer - LR
overleg

Advies op basis van Total Cost of Ownership

Onze opdrachtgevers adviseren we op basis van Total Cost of Ownership (TCO). Zo worden er slimme keuzes gemaakt voor de onderhoudsfase en krijgt de opdrachtgever een beter beeld wat hij de komende jaren kan verwachten. We tonen desgewenst ook concreet de resultaten van energiebesparende maatregelen aan. Op die manier helpen we onze klanten de beste keuzes maken, zodat ze efficiënter het beschikbare budget kunnen inzetten.

Resultaatgericht (RGS) en datagedreven werken

Wij staan voor resultaatgericht samenwerken (RGS), waarbij we klanten adviseren over de slimste onderhoudsaanpak op basis van de economische levensduur. Het resultaat: lagere integrale beheerskosten en meer grip op het gebied van onderhoud, renovatie en verduurzaming.

Met een datagedreven aanpak helpen we om de staat en levensduur van vastgoed beter in beeld te krijgen en slimmer te sturen. Denk aan realtime inzicht in de status van werkzaamheden. Door analyse van deze data adviseren we proactief over procesverbeteringen en bewaken we KPI’s. Zo richten we onderhoud efficiënter in, met oog voor vandaag, morgen én de langere termijn.

Dakinspectie
Servicemedewerker Gerrie Engelen met bewoonster Cilia Mombarg

Expert in bewonerscommunicatie

Als familiebedrijf met een geschiedenis van meer dan 100 jaar, begrijpen we als geen ander het belang van duidelijke communicatie met bewoners en omwonenden. Heldere bewonerscommunicatie is voor ons een vanzelfsprekendheid. Omdat het altijd om mensen gaat. Daarom spreken we met hen af wat we wanneer doen en waarom we dat zo doen. Door inzet van slimme applicaties kunnen bewoners makkelijk zelf een afspraak inplannen en inzien welke werkzaamheden wanneer worden uitgevoerd.

Zo bieden we onze klanten échte meerwaarde:

  • Eigen onderhoudsbedrijf met goed opgeleide vakmensen en servicecoördinatoren.
  • Snelle respons en hoge ‘one time fix’.
  • Resultaatgericht en datagedreven werken voor efficiënt onderhoud en beheer.
  • Zorgvuldige en persoonlijke communicatie met bewoners.
Bas van Gompel

Vragen over service?

Wil je weten wat onze serviceafdeling voor jouw organisatie kan betekenen? Bas van Gompel vertelt je er graag meer over. Neem contact op!