LIV-glas©hansbarten.jpg

Ruim 3.000 m2 wooninspiratie.

Kopers van nieuwbouwwoningen hebben hun handen vol aan beslissingen die zij moeten nemen vanaf het moment waarop de koop gesloten is. Beslissingen over het wel of niet laten uitvoeren van een uitbouw, welke keuken en badkamer ze kiezen en wat voor technische aanpassingen daarvoor nodig zijn in de bouwplannen. Om over het type vloer  en de tuinaanleg nog maar te zwijgen. “Door al deze keuzes is het kopen van een nieuwbouwwoning voor de consument vaak ingewikkeld en tijdrovend. In LIV gaan we de consument tijdens dit traject veel intensiever begeleiden, waardoor het kopen van een nieuwbouwwoning weer een plezierig traject wordt”, zegt Sandra van Vegchel, directeur van Eigenhuis Groep.

LIV is overigens behalve voor kopers van een nieuwbouwwoning ook zeer interessant voor consumenten die inspiratie willen opdoen voor hun bestaande woning. Ook zij zijn straks meer dan welkom om hun wensen vorm te geven in deze ruim drieduizend vierkante meter wooninspiratie.

Klok Wonen LIV Cam 002.jpg
Klok Wonen LIV Cam 003.jpg
Klok Wonen LIV Cam 001.jpg
Klok Wonen LIV Cam 005.jpg

Klant op eerste plaats

“Het is uniek in Nederland dat we de bouw en de retail zo aan elkaar koppelen”, zegt Ton van de Klok, algemeen directeur van KlokHolding. “Daar is de grote winst te halen voor de consument.”

Deze consument heeft tijdens het bouwproces contact met veel  verschillende partijen: de keukenspecialist, de bouwer, de badkamerleverancier of de  parketlegger. Normaal gesproken is dit een tijdrovende klus, straks gaat dit alles via één aanspreekpunt. “Onze kopers kunnen in LIV hun eigen woning op ware grootte ‘voelen’ en ervaren. Daarnaast kunnen zij zich bij LIV laten inspireren op het gebied van inrichting.  

Door deze woonbeleving te combineren met een bezoek aan de keuken- en sanitair- leverancier kunnen onze kopers nog beter en makkelijker tot hun keuzes komen”, vindt Hein Trebbe, directeur van Trebbe Groep. Van Vegchel: “De trend wijzigt van do it yourself naar do it for me. We kunnen straks vanuit één locatie de klant optimaal bedienen. Door one-stop-shopping zetten we de klant werke-lijk op de eerste plaats.” Stephan van Dokkum van Van der Sluis Technische Bedrijven voegt daaraan toe: “Het bouwproces gaat tegen-woordig zo snel dat de consument al in een vroeg stadium moet beslissen welke tegel hij wil in de badkamer. LIV kan de consument daarin veel beter faciliteren.”